تبلیغات
مدرسه تبلیغات و خلاقیت دپارتمان تبلیغات خلاق آموزش و اجرای تبلیغات مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات - ببینیم ایده بگیریم برای تبلیغات خلاق ایده های خلاق مدرسه تبلیغات مدیریت تبلیغات برنامه تبلیغات کمپین تبلیغات

تصویر ثابت

 
درباره وبلاگ


آدرس سایت توضیح نام سایت
http://www.creativeschool.persianblog.ir
آموزش تحقیق و اجرای کلیه مبانی و اصول مدیریت و مهندسی خلاقیت مدرسه خلاقیت ایران
http://marketingmanagement.persianblog.ir
دپارتمان تحقیقات بازاریابی مدیریت بازاریابی تحقیقات بازار ایران تحقیقات بازاریابی
http://www.saleschool.persianblog.ir
دپارتمان آموزش تحقیق مشاوره و اجرای برنامه ها وسیستم های فروش مدرسه فروش ایران
http://www.advertisingschool.persianblog.ir
دپارتمان آموزش تحقیق مشاوره و اجرای کمیپین های تبلیغاتی مدیریت تبلیغات و برنامه های تبلیغات و پیشبرد فروش مدرسه تبلیغات و ترفیع فروش
http://www.storemanagement.persianblog.ir
آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی
مدیریت فروشگاه
http://www.marketingschool.persianblog.ir
مشاوره تحقیق آموزش اجرا - مدیریت بازاریابی فروش ارتباطات خلاقیت تبلیغات و خلاقیت
مدرسه بازاریابی ایران



مدیریت بازاریابی http://www.marketingmanagement.mihanblog.com

کانال های بازاریابی کانال های توزیع خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی http://www.marketingchannals.mihanblog.com

مشاور بازاریابی و تبلیغات http://www.marketingconsultant.mihanblog.com

تحقیقات بازاریابی http://www.marektresearch.mihanblog.com

آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی http://www.marketingmix.mihanblog.com

مدیریت محصول و خدمت http://www.productmanagement.mihanblog.com

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری http://www.pricing.mihanblog.com

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی http://www.brandmanagement.mihanblog.com

سبک های تبلیغات مکتب ها و سبک های بازاریابی مکتب ها و سبک های فروش http://www.advertisingstyle.mihanblog.com

بازار هدف http://www.targetmarket.mihanblog.com

بازاریابی خلاق تبلیغات خلاق فروش خلاق ارتباطات خلاق
http://www.creativemarketing.mihanblog.com

فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش فروشندگی شخصی بازاریابی مستقیم
http://www.personalselling.mihanblog.com








مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
khooyehali@yahoo.com
مدرسه بازاریابی http://www.marketingschool.blogfa.com

مدرسه فروش ایران http://www.saleschool.blogfa.com

مدرسه برند ایران http://www.brandschool.blogfa.com

بازاریابی و فروش پارتیزانی http://www.guerrillamarketing.blogfa.com

مدرسه تبلیغات ایران http://www.advertisingschool.blogfa.com/

آمیخته بازاریابی ابزارهای بازاریابی و فروش ابزاربازاریابی آمیخته بازاریابی سبد بازاریابی سبد فروش سیستم بازاریابی www.marketingmix.blogfa.com

بازاریابی بین الملل تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل http://marketinginternation.blogfa.com
http://internationalmarket.blogfa.com

مشاور بازاریابی http://marketingconsulting.blogfa.com


فروش حضوری فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش http://www.personalselling.blogfa.com

کانال بازاریابی ایران کانال های توزیع و فروش بسته بندی حمل و نقل لجستیک
http://www.distributionchannel.blogfa.com

مدیریت فروشگاه کنترل اجرا برنامه ریزی مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
http://www.storemanagement.blogfa.com



مدیر وبلاگ : علی خوبه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
مدرسه تبلیغات و خلاقیت دپارتمان تبلیغات خلاق آموزش و اجرای تبلیغات مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات
همه چیز تبلیغات است و تبلیغات همه چیز است
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

Bags and bags of safety

16 May 2008

 brick-wall.jpgtree.jpgschool-sign.jpg

By Kevin Whitlock

The Ford Galaxy is in many ways the ideal family car – it’s spacious, it’s economical, easy and pleasureable to drive.

And – this is a prime consideration for many family drivers – it’s one of the safest cars of its type on the road. For example, it has no less than nine (count ‘em) airbags!  

The Galaxy team wanted to raise awareness of this comprehensive safety feature in a fresh and imaginative way, so Jason Mendes, Andrew Wyton and Steve Carlin (along with creative partner Andy Dibb)  came up with the idea of sticking giant air valves (familiar to anyone who’s tried to blow up a paddling pool or similarly-sized domestic inflatable) on objects that a car could conceivably collide with – posts, trees, walls, bollards and so on.

Here you can see some executions we tested in and around London. The client loved it and the valves certainly turned a few heads!

We’re hoping to develop the idea later in the year with a big summer campaign – watch this space! 

south-kensingto.jpgconcrete-post.jpglondon-street.jpg

Ogilvy grabs “Balls” man for new Kuga campaign

15 May 2008

still2.jpgstill1.jpg 

By Kevin Whitlock 

Ogilvy Advertising’s forthcoming TV ad campaign for the new Ford Kuga will be directed by Nicolai Fuglsig, the man responsible for the groundbreaking “Balls” ad for Sony Bravia and the £10m “Tipping Point” epic for Guinness.

The campaign, which is entitled “Blank Canvas”, breaks across Europe (including the UK) on 21st May, during the Champions League final. As well as TV, there will be outdoor and print ads, created by Ogilvy Advertising and photographed by award-winning snapper Nick Meek, and various ambient executions.

Greg Burke, creative partner for Ford of Europe at Ogilvy Advertising, said: “Nicolai is one of the world’s hottest directors so it was a coup for us and our client. Making this ad was always going to be challenging but as his previous work proves, Nicolai is more than up to the task and has created something visually very striking. We’ve also got one of the most exciting artists in Europe – Camille – to provide the soundtrack to the TV commercial so this will be an aural as well as a visual treat”.
 

Welcome Mr Pennings and Mr Clarke

13 May 2008

Serge & Steve

By Kevin Whitlock

We’re delighted to announce the appointment of Serge Pennings and Steve Clarke to our reinvigorated creative department.

The award-winning pair has been at here at Ogilvy Advertising on a freelance basis since January, working on a variety of brands, including Ford, Pilsner Urquell and Comfort. They will have a similarly varied brief in their new permanent roles.

Serge and Steve first met up in the early 1990s after university and began their careers at TBWA in 1996.  Shortly afterward they developed their “ambidextrous” partnership, each moving between copywriting and art direction with disarming ease. In 1998 they moved to JWT, where they worked on some of that agency’s top brands, including Nestle, Persil, J&B, Jaguar, Vodafone, Ministry of Sound and Kellogg’s. Their work for JWT’s Nick Bell and Steve Dunn on Nik Naks, Smirnoff and Sudafed was particularly acclaimed.

In 2006 they struck out on their own as freelancers, working at some of London’s foremost agencies including Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, Krow, DDB and Lowe.

At DDB last year, their work for the Financial Times won Gold at the Campaign Poster Awards and a place in the D&AD Book.  They’ve also spent time at Channel 4’s in-house agency, 4-creative, and produced Amnesty International work at Walker Zurich.

Ogilvy Advertising creative partners Will Awdry  says: “Not only are Steve and Serge sickeningly good-looking and highly accomplished, they’re also extraordinarily energetic, hurling themselves at brief after brief with engaging enthusiasm. We’re lucky to have them”.

It’s all about me (and my Moto Z10)

7 May 2008

The Moto Z10Moto Z10 Press ad

By Kevin Whitlock

Just a couple of months after winning the prestigious Motorola account earlier this year, TeamMoto here at Ogilvy Advertising has unveiled its first campaign for the telecoms giant – an integrated campaign for Moto’s flagship phone, the super-swish new Z10 (above, left and centre).

This little beauty has a 3.2 megapixel camera and can capture video at a very impressive 30 frames per second, so it’s an ideal tool for budding film-makers and photographers; its power and flexibility make it an ideal tool for spontaneous creativity.

With this in mind, TeamMoto  came up with the “We’re All Film-makers now” campaign. It runs across a variety of media, including cinema, radio, TV, press (above, right) and outdoor. Nicole Hofer wrote and art directed it.

There’s also a range of point-of-sale material, created with the help of Ogilvy Singapore.

PoS 3PoS 2 PoS 1

Click below to view the cinema ad:

Commercial vehicles to suit all sorts (and we mean ALL sorts)

1 May 2008

Window Box Landscape GardenersLincolonshire Flatlands Mountain RescueLilliput Model Village Estate AgentsBungalow Lift CompanyCoventry Beach Patrol

By Kevin Whitlock

Coventry Beach Patrol? Lincolnshire Flatlands Mountain Rescue? Fictional companies of course, but if they did exist – and we rather wish they did – Ford would have a commercial vehicle to suit their needs perfectly.

That’s the thinking behind this new poster campaign for Ford of Britain. Working without a brief and in double-quick time, Justin Barnes, Ben Callis, Mike Watson and Jon Morgan wrote, art-directed and starred in the five executions (click on the thumbnails above for a better view) . Photographer was Lee Powers





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب