تبلیغات
مدرسه تبلیغات و خلاقیت دپارتمان تبلیغات خلاق آموزش و اجرای تبلیغات مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات - آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS - علی خویه

تصویر ثابت

 
درباره وبلاگ


آدرس سایت توضیح نام سایت
http://www.creativeschool.persianblog.ir
آموزش تحقیق و اجرای کلیه مبانی و اصول مدیریت و مهندسی خلاقیت مدرسه خلاقیت ایران
http://marketingmanagement.persianblog.ir
دپارتمان تحقیقات بازاریابی مدیریت بازاریابی تحقیقات بازار ایران تحقیقات بازاریابی
http://www.saleschool.persianblog.ir
دپارتمان آموزش تحقیق مشاوره و اجرای برنامه ها وسیستم های فروش مدرسه فروش ایران
http://www.advertisingschool.persianblog.ir
دپارتمان آموزش تحقیق مشاوره و اجرای کمیپین های تبلیغاتی مدیریت تبلیغات و برنامه های تبلیغات و پیشبرد فروش مدرسه تبلیغات و ترفیع فروش
http://www.storemanagement.persianblog.ir
آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی
مدیریت فروشگاه
http://www.marketingschool.persianblog.ir
مشاوره تحقیق آموزش اجرا - مدیریت بازاریابی فروش ارتباطات خلاقیت تبلیغات و خلاقیت
مدرسه بازاریابی ایران



مدیریت بازاریابی http://www.marketingmanagement.mihanblog.com

کانال های بازاریابی کانال های توزیع خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی http://www.marketingchannals.mihanblog.com

مشاور بازاریابی و تبلیغات http://www.marketingconsultant.mihanblog.com

تحقیقات بازاریابی http://www.marektresearch.mihanblog.com

آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی http://www.marketingmix.mihanblog.com

مدیریت محصول و خدمت http://www.productmanagement.mihanblog.com

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری http://www.pricing.mihanblog.com

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی http://www.brandmanagement.mihanblog.com

سبک های تبلیغات مکتب ها و سبک های بازاریابی مکتب ها و سبک های فروش http://www.advertisingstyle.mihanblog.com

بازار هدف http://www.targetmarket.mihanblog.com

بازاریابی خلاق تبلیغات خلاق فروش خلاق ارتباطات خلاق
http://www.creativemarketing.mihanblog.com

فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش فروشندگی شخصی بازاریابی مستقیم
http://www.personalselling.mihanblog.com








مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت
www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
khooyehali@yahoo.com
مدرسه بازاریابی http://www.marketingschool.blogfa.com

مدرسه فروش ایران http://www.saleschool.blogfa.com

مدرسه برند ایران http://www.brandschool.blogfa.com

بازاریابی و فروش پارتیزانی http://www.guerrillamarketing.blogfa.com

مدرسه تبلیغات ایران http://www.advertisingschool.blogfa.com/

آمیخته بازاریابی ابزارهای بازاریابی و فروش ابزاربازاریابی آمیخته بازاریابی سبد بازاریابی سبد فروش سیستم بازاریابی www.marketingmix.blogfa.com

بازاریابی بین الملل تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل http://marketinginternation.blogfa.com
http://internationalmarket.blogfa.com

مشاور بازاریابی http://marketingconsulting.blogfa.com


فروش حضوری فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش http://www.personalselling.blogfa.com

کانال بازاریابی ایران کانال های توزیع و فروش بسته بندی حمل و نقل لجستیک
http://www.distributionchannel.blogfa.com

مدیریت فروشگاه کنترل اجرا برنامه ریزی مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
http://www.storemanagement.blogfa.com



مدیر وبلاگ : علی خوبه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
مدرسه تبلیغات و خلاقیت دپارتمان تبلیغات خلاق آموزش و اجرای تبلیغات مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات
همه چیز تبلیغات است و تبلیغات همه چیز است
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه

 متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در کلاس آموزشی هر یک از مخاطبان در محیط مثبت کلاس که حمایت کننده، چالش برانگیز و پرورش دهنده ی اهداف آموزش است به آن اهداف نایل می شود.

گروه تخصصی G.MAS که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای و  ........ فعالیت مستمر و پررنگ دارد، بنابر درخواست و تمایل مخاطبان عزیز، به دو صورت عمومی و اختصاصی دوره های آموزشی خود را ارایه می دهد.

 

برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل

ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: "کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد"

Ø     هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی G.MAS با توجه به شرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب  و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند.

Ø     مشکلات سازمان  و محیط کاری شما از نزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورت راهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.

Ø      یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیرد که این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است.

Ø     فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حق اعمال نظر بیشتری دارند.

Ø     آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس و فشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد.

Ø     آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

تماس با گروه تخصصی g.mas:

09122991608

www.khooyeh.com

 

 

 

 

(عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی تحقیقات بازاریابی

 

تاریخ برگزاری :

 

 

مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

هدف دوره آموزشی :

آشنایی با مفاهیم تحقیقات بازاریابی شامل روشهای شناخت مسئله گردآوری اطلاعات تدوین طرح تحقیق ارایه گزارش تحقیق

 

مخاطبین دوره آموزشی : مدیران عامل میانی و کارشناسان شرکتها و مؤسسات خصوصی دولتی

 

محتوای دوره آموزشی :

- جهت گیری های مدیریت ارشد شرکت ها در شرایط مختلف بازار در ارتباط با تحقیقات بازاریابی

- تحقیقات بازار یابی و بازارهای صنعتی وبازار های مصرف کننده نهایی

- عوامل موثر در توجه وتمرکز شرکت ها بر تحقیقات بازاریابی

- روش های شناخت مسئله تحقیق بازاریابی وروش تدوین وطراحی طرح تحقیق

- روش های گردآوری اطلاعات دست دوم و دست اول

- روش تدوین پرسشنامه

- تعریف جامعه ونمونه گیری های احتمالی .غیر احتمالی

- چگونگی عرضه گزارش نهایی




مدت زمان برگزاری :

دو روز یا 16ساعت

 

 





 





نوع مطلب :
برچسب ها : مدرسه بازاریابی و فروش، مدرس بازاریابی، مدرسه بازاریابی و تبلیغات، مدرس تبلیغات، مدرس فروش، مهندسی فروش، مهندسی بازاریابی،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب